lcp
Chat pe WhatsApp

Raspunsuri la cele mai frecvente intrebari

În general livrarea se face în termen de 24-48h atât timp cât localitatea de livrare selectata se afla în aria de acoperire a curierului.
Dacă localitatea selectata pentru livrarea nu se afla în aria de acoperire a curierului – livrarea poate dura  pana la 3-4 zile lucratoare.

Comenzile plasate în timpul zilei ( luni – vineri ) pana în ora 14:00 se proceseaza și se expediaza în aceeași zi in limita stoculi disponibil– excepție făcând comenzile pentru care sunt produse ce se aduc la comanda – termenul de livrare pentru acestea fiind comunicat ulterior plasarii comenzii telefonic sau prin e-mail.

Comenzile inregistrate după ora 14:00 se proceseaza și se expediaza în următoarea zi lucratoare.

Taxa de livrare este de 18,95 lei – taxa fixa oriunde în țara iar pentru comenzi de minim 500 lei ( tva inclus ) - livrarea se face gratuit – excepție de la acest caz pot face comenzile pentru produse voluminoase ( produse de ambalare: cutii de carton, folie cu bule, etc. Utilizaje de lucru : plottere, prese termice, cutter-plotter, etc. )

Exceptiile sunt preentate pe pagina produsului.

In functie de tipologia produsului se acorda garantie comerciala de regula pe perioadele:

24 luni – persoane fizice

12 luni – persoane juridice

Acolo unde se aplica, se primeste inmpreuna cu factura fiscala si certificatul de garantie.

Optiunile de plata disponibile sunt urmatoarele:

 

Ramburs – plata la livrarea coletului – în limita valorica de 4999 lei

Transfer bancar

Online cu cardul bancar

În rate – disponibil doar online în funcție de tipul de card și bancile partenere disponbiile

 

În cazul în care doriți sa va autentificati în contul de client și ați uitat parola, vă rugăm sa utilizati botunul de  „Ai uitat parola?”  disponibil în pagina de autentificare. Odată accesata optiune o să fiți redirectionat pe pagina de recuperare a parolei unde o să fie necesar sa introduceti adresa de e-mail cu care aveți contul creat pe site după care o să va fie trimis un e-mail pe aceasta adresa cu o parola noua generata automat pe care va recomandam sa o actualizati imediat după ce ați reușit sa va logati în cont.

Inregistrearea unui cont de client este recomandata deoarece documentele fiscale ( factura / certificat de garantie ) nu se mai trimit fizic în colet și se trimit doar în format electronic – documentele fiind încărcate în contul de client de unde pot fi accesate.

Deasemenea – inregistrarea contului va poate aduce și anumite beneficii cumr ar fi:

- acccesul la diferite reduceri și promotii – fiind notificati prin e-mail de fiecare campanie activa

- procesul de comanda fiind mult mai rapid – datele fiind deja inregistrate

- istoric de comenzi disponiibl împreuna cu toate informațiile despre plata și livrarea

- posibilitatea anularii comenzii direct din contul de client.

În cazul în care aveți un cont de client și doriți sa adăugați o adresa noua – puteți face acest lucru accesand contul de client la submeniul pentru „Adrese”.

Odată accesat submeniul  „Adrese” – de aici aveți o optiune pentru a adauga o adresa noua ce poate fi salvată .

Pentru a face retur la unul săi mai multe produse returnate o să fie necesar sa completati formularul de retur disponibil pe site pentru a va fi înregistrată o cerere în acest sens.

După ce ați completat formularul – cererea o să fie înregistrată și procesata automat – produsul/produsele trebuie doar să fie ambalate și pregătite pentru a fi predate agentului de la curierat ce o să se prezinte la adresa de preluare specificata la completarea formularului.

Formularul de retur poate fi accesat de la sectiunea de contact din site – submeniu „Retur produse/Sesizari”

Termenul de retur este de 14 zile calendaristice din momentul în care clientul intra în posesia produsului.

Resituirea sumei se face :

-într-un cont bancar -apartinator clientului care a plasat comanda( în cazul persoanelor fizice se poate trimite un cont bancar pe persoana fizica chiar dacă titularul nu este clientul direct care a plasat comanda)

-in cazul comenzilor achitate online cu cardul – suma se restituie direct pe cardul cu care a fost efectuata plata

-sub forma de voucher în contul de client ce poate fi utilizat la comenzi ulterioare in urma unei cereri a clientului in acest sens

Restituirea sumei nu se poate face în sistem ramburs!

Termenul legat este de 14 zile din momentul receptionarii.

În cele mai multe situații se poate face acest lucru. Multe dintre produse putand fi remediate de către noi sau de către service-urile partenere cu care lucram, contra cost.

Factura nu se trimite fizic în colet ci se incarca in format digital in contul de client.

 

Facturile se trimit deasemenea în format electronic ca si atasament pe adresa de email a contului inregistrat.Factura este incarcata în contul de client de unde poate fi descarcata din submeniul pentru ”Facturile mele” .

Se poate solicita o copie a facturi telefonic la 0258830053 sau prin email office@albacom.ro

Da – suntem înregistrați și în SEAP și facem vanzari în aceasta aplicație.

În cazul în care doriți sa faceți o achiziție pentru anumite produse disponibile pe site dar nu se regasesc în catalogul nostru de SEAP – la solicitare acestea se publica pentru a se putea face achiziția.

Va rumag sa solicitati acces peplatforma noastra dedicata www.b2b.albacom.ro

Noi suntem producători directi pentru cutiile de carton motiv pentru care termenul de execuție poate  viaria în funcție de numărul de comenzi, sezonalitate, accesul la materiile prime , etc

Inn general termenul poate varia de la 1 zi pana la 14 zile, si se va comunica pucntual  ulterior plasarii comenzii sau înainte de plasarea comenzii în cazul în care inițiați comanda direct prin e-mail sau telefonic.

În magazinul nostru online aveți mai multe posibilități de a găsi produsul dorit:

 

1. Folosiți meniul principal și navigati pe categoria produsului dorit în funcție de nisa acestuia.

2. Utilizati câmpul de căutare rapidă pentru a filtra produsele în funcție de cuvinte cheie sau descriptive ( ex. Tastatura, penar, cerneala, etc )

3. Utilizati câmpul de căutare rapidă și introduceti codul exact al produsului( referinta ) în cazul în care îl cunoașteți și o să va fie afisat doar produsul respectiv.

 

Incercm sa mentinem acuratetea stocurilor pe platforma – dar sunt și cazuri în care unele produse pot figura cu stoc disponibil și sa nu mai fie fizic în depozitul nostru deoarece avem multiple canale de vanzare iar termenul de actualizare a stocul poate intarziat.

Pentru mai multă siguranța – dacă doriți sa știți exact dacă un produs anume este disponibil puteți să ne contactati pe oricale dintre canalele noastre de comunicare disponibile pentru a verifica direct cu un operator.


Telefonic la : 0258 830 053

Live chat– pe sistemul de asistenta disponibil pe site ( în timpul programului doar )

E-mail: office@albacom.ro

Da – valoarea minima de comanda în cadrul site-ului nostru este de 35 lei ( tva inclus ).

Aceasta vloare nu include și taxa de livrare!

Pentru produsele ce beneficiaza de  garantie nu aveți nici un cost de retur. Transportul produsului tur-retur fiind asigurat de către noi.

Articole asemanatoare