lcp

Regasiti mai jos o lista cu cel mai relevante articole referitoare la modul de folosire si de functionare a situlu Cartuseria.ro.

Pentru orice intrebare la care nu aveti raspuns va rugam sa folositi formularul de contact , sa ne scrieti pe chat sau sa ne contactati telefonic de Luni pana Vineri intre orele 8-16:30 la numarul 0376448890

Despre livrare

Cum cumpar

Cum platesc

Termeni si conditii retur

Harta site-ului

Formular contact

Platforma B2B

Rate fara dobanda

Facturile mele

Da, pe pagina de checkout se poate plasa o comanda fara cont.

Factura fiscala se emite exclusiv in format digital si se regaseste in contul de client in sectiunea "Facturi". Factura se expediaza si pe adresa de email a clientului sub forma de atasament in momentul expedierii comenzii.

Daca nu aveti o adresa de email comanda se poate plasa telefonic sau prin chat luand legatura cu unul dintre operatorii nostrii de Luni pana Vineri intre orele 8- 16.30.

Desigur, in acest sens va rgam sa ne contactati direct pe office@albacom.ro sau la numarul 0258830053 si veti primi cea mai buna oferta.

Daca aveti un cont creeat, folositi butonul  "Reseteaa parola" si veti primi pe email instructiunile de schimbare parola.

Dacă întâmpinați probleme de logare sau probleme funcționale în magazinul nostru online, adesea

ajută ștergerea modulelor cookie. Vă rugăm să rețineți: Ștergerea modulelor cookie poate șterge, de

asemenea, toate articolele din coșul dumneavoastră de cumpărături.

Instrucțiunile relevante pentru cele mai populare motoare de căutare sunt următoarele:

Ștergerea modulelor cookie în Internet Explorer:

Deschideți Internet Explorer.

Selectați butonul „Instrumente” din colțul din dreapta sus al Internet Explorer.

Faceți clic pe butonul Siguranță și apoi selectați „Ștergere istoric de navigare”.

Bifați casetele de selectare „Cookies” și „Date despre pagina de internet”.

Faceți clic pe „Ștergere”.

Ștergerea modulelor cookie în Mozilla Firefox:

Deschideți motorul dumneavoastră de căutare Mozilla Firefox.

Selectați punctul de meniu „Istoric” din partea dreaptă sus.

Selectați punctul de meniu „Ștergere istoric recent”.

Selectați „Totul”.

Activați caseta de selectare pentru „Cookies”.

Faceți clic pe „Ștergere acum”.

Ștergerea modulelor cookie în Google Chrome:

Deschideți motorul dumneavoastră de căutare Chrome.

Selectați punctul de meniu „Mai multe instrumente” > „Ștergere date de navigare” din partea

dreaptă sus.

Faceți clic pe casetele de selectare pentru „Cookies”, „Alte date despre paginile de internet și date

plug-in” și „Imagini și fișiere stocate în cache”.

În meniul din partea de sus a ecranului, selectați cantitatea de date pe care doriți să o ștergeți.

Alegeți „începutul timpului” pentru a șterge totul.

Dați clic pe „Ștergere date de navigare”.

În funcție de versiunea motorului de căutare, opțiunile pot diferi ușor. Dacă aveți în continuare

probleme cu vizualizarea paginii noastre de internet în pofida acestor setări sau dacă motorul

dumneavoastră de căutare nu este inclus, vă vom ajuta cu plăcere.

Ne puteți contacta prin telefon sau e-mail. Serviciul nostru pentru clienți este disponibil de luni până

vineri între 08:00-16:30

Telefon: 0258 830 053

E-mail: office@albacom.ro

În magazinul nostru online aveți mai multe posibilități de a găsi produsul dorit:

1. Folosiți meniul principal și navigati pe categoria produsului dorit în funcție de tipologia acestuia.

2. Utilizati câmpul de căutare rapidă pentru a filtra produsele în funcție de cuvinte cheie sau

descriptive ( ex. Tastatura, penar, cerneala, etc )

3. Utilizati câmpul de căutare rapidă și introduceti codul exact al produsului( referinta ) în cazul în

care îl cunoașteți și o să va fie afisat doar produsul respectiv.

După trimiterea comenzii aveți posibilitatea de actualiza atât datele de facturare/livrare cât și produsele de pe comanda doar apeland la echipa de relatii clienti.

În cazul comenzilor plasate în site pana în ora 14:00 este recomandat sa reveniți cu actualizare cel târziu pana la ora 14:30 deoarece după aceasta ora este posibil ca s fie deja predat cueierului coletul dumneavoastra.

În cazul comenzilor plasate după ora 14:00 se poate reveni în aceeași zi cu actualizare pana la ora 16:30 sau pana în ziua următoare la ora 14:00.

Puteți trimite  solicitare de actualizare a comenzii înafara programului direct prin formularul de contact.

În cazul în care dorești sa afli când o să revină în stoc un produs indisponibil poți seta o alerta automata.

Dacă aveți cont de client creat și sunteți logat – mergeți pe pagina produsului iar sub preț o să aveți un buton pentru notificare numit ”anuntama când este disponibil” – dați click pe buton iar cererea o să fie înregistrată automat.

În cazul în care nu aveți un cont de client sau nu sunteți logat în cont – pe pagina produsului indisponibil deasupra butonului o să fie disponibil și un câmp în care puteți introduce adresa de e-mail pe care doriți sa primit notificare de disponibilitate a produsului atunci când revine în stoc.

Cea mai simpla și mai rapidă metoda ar fi de a accesa optiunea pentru „contul meu” direct în site – colțul dreapta sus de unde o să fiți redirectionat pe pagina de logare și creare cont iar de aici optati pentru crearea contului nou.

 

O alta alternativa ar fi aceea de a va adauga produsele dorite în cos după care – la finalizarea comenzii o să fiți promptat cu mesajul de noticare de logare într-un cont existent iar dacă nu aveți cont de client aveți optinea disponibila de a va inregistra un cont nou de client.

Punctele de loialitate sunt puncte valorice ce se pot cumula la comenzi plasate. Numărul punctelor de loialitate variaza în funcție de valoarea comenzii plasate.

Valoarea unui punct de loialitate este de 0,2 lei

Punctele de loialitate se atribuie pentru fiecare comanda plasata și finalizata (achitata) in mod conditionat  de categoria produselor.

Punctele de loialitate acumulate pentru o comanda curenta se pot utiliza doar la o comanda ulterioara și nu la comanda curenta.

În momentul în care va decideti sa utilizati punctele de loialitate – acestea pot fi convertite sub forma de voucher direct din contul de client.

Din contul de client – accesati submeniul „Punctele mele de loialitate” – aici puteți vizualiza toate punctele de loialitate disponibile ce pot fi convertite sub forma de voucher. După ce v-ați hotărât asupra numarului de puncte pe care doriți sa le convertiti sub forma de voucher – utilizati butonul de conversie.

Odată generat voucherul – acesta poate fi vizualizat în contul de clientu la submeniul  „cupoane”.

Articole asemanatoare