102 produse
Starpack este un brand cunoscut de articole scolare, articole destinate copiilor, produse de birou si cadouri. Brandul are o istorie destul de indelunganta si de peste 20 de ani este in dezvoltare continua atat in piata poloneza cat si pe plan international.Se mandreste cu o oferta bogata de peste 2000 de produse care se regasesc in peste 180 de magazine angro din Polonia si in peste 137 de magazine in 33 de tari ale lumii.
Produse originale si interesante cu peste 25 de programe de licenta pentru copii si tineret, acesta fiind focusul principal al brandului, inca de la inceput.
Inca de la inceput, misiunea Brandului Starpak a fost aceea de a oferi clientilor sai produse durabile, la o calitate excelenta, articole utile copiilor atat la scoala cat si acasa, pentru invatare si creatie. Produsele sub semnatura brandului Starpak sunt realizate pentru a sustine dezvoltarea originala si creativa a fiecarui copil in parte si fie ca vorbim despre un ghiozdan de gradinita, o geanta de umar pentru gradinita, instrumente de scris sau chiar si magneti colorati.
Durabilitate si fiabilitate fara compromisuri
Produsele aflate sub semnatura brandului Starpak sunt fabricate astfel incat sa bifeze calitatea si durabilitatea. Se aleg mereu cele mai bune solutii si metode de testare pentru a creste aceste doua aspecte. Pentru fabricarea produselor Starpak se folosesc materiale rezistente, tehnologie avansata si cele mai bune sisteme de finisare, pentru ca produsul final sa fie unul impecabil. Chiar si asa, se cauta constant cele mai bune solutii pentru a imbunatati produsele deja existente, cat si proiectele viitoare.
3 pasi esential pentru verificarea calitatii produselor
Brandul Starpak si-a creat propriul sistem de verificare al produselor si tot acest proces se realizeaza in 3 pasi si anume:
-
Primul metoda de control este prin testarea produselor in propria companie
-
Al doilea pas consta in testarea regulata a produselor care de efectueaza de catre o companie independenta de audit.
-
Cea de-a treia medoda, si cea mai importanta de altfel, este impartasirea produselor Starpack in randul consumatorilor, pentru o testarea practica, in viata reala.
Dupa ultima metoda de testare, se primesc pareri si reactii independete despre produsele supuse testarii! O metoda care a ajutat mult brandul sa creasca si sa ofere produse din ce in ce mai aproape de excelenta. Obiectivul principal al brandului este inca de la inceput acela de a crea produse care sa vina in intampinarea nevoilor clientilor, produse de cea mai buna calitate comercializate la un pret corect.
Copiii, nevoile si preferintele acestora stau la baza crearii tuturor produselor care se afla sub semnatura brandului Starpak. Copiii sunt inspiratia Starpak! De ani buni, brandul se dezvolta cooperand cu diverse asociatii si fundatii care ajuta si sustin copiii.